Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 2015-2016: «Ο θυμός είναι δικαίωμα?»

Πρόγραμμα: ?Ο  θυμός είναι  δικαίωμα??

Σχολικό έτος: 2015-2016

Οι μαθητές προσέγγισαν το θέμα με στόχο να γνωρίσουν τα συναισθήματά τους, να ανακαλύψουν τις αιτίες και τα σημάδια αναγνώρισης του θυμού και να διαχειριστούν με τεχνικές-στρατηγικές τον έλεγχό του. Το θέμα επιλέχτηκε για μια διαδικασία ψυχοσυναισθηματικής ενθάρρυνσης  για καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις στις συναναστροφές και φιλίες τους. Ακολουθήθηκε η ομαδοσυνεργατική-ανακαλυπτική και καθοδηγούμενη μέθοδος.

Οι μαθητές ασχολήθηκαν με το συμβολικό παιχνίδι με βιωματικό τρόπο βασισμένο σε παιχνίδια ρόλων.

Προσκλήθηκε και η ψυχολόγος του σχολείου που μας βοήθησε να ανακαλύψουμε τα συναισθήματά μας και να τα εξωτερικεύσουμε.

Οι μαθητές συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας με δραστηριότητες σχετικές με τα συναισθήματα, τραγούδησαν, δημιούργησαν εικονικές, λεκτικές εργασίες και αφίσες σχετικές με το θέμα και τις ανάρτησαν στον ειδικό χώρο του σχολείου. Όλη αυτή η διαδικασία βοήθησε τους μαθητές να εκδηλώσουν τα συναισθήματά τους και να καλλιεργήσουν το κοινωνικό τους κομμάτι.

Ενισχύθηκε η πολλαπλή νοημοσύνη τους και ανακάλυψαν τις ικανότητες, τις κλίσεις και τα κρυφά ταλέντα τους μέσα από τα εικαστικά ,τη μουσική ,τα παιχνίδια ρόλων, την παραγωγή γραπτού λόγου και τη λεκτική επικοινωνία.

Αναπτύχθηκε το ενδιαφέρον τους για πληροφόρηση και αναδείχτηκαν προβλήματα που αντιμετώπιζαν με τους συμμαθητές τους και ανέλαβαν την επίλυσή τους με τις  στρατηγικές ελέγχου που ανακαλύψαμε στο πρόγραμμα.

Η εκπαιδευτικός

Σουγλέ Δέσποινα

ΕΡΓΑΣΙΕΣ

????-