Με αφορμή τη συγκεκριμένη μέρα οι μαθητές της Δ΄τάξης (Δ2) πραγματοποίησαν το πρώτο δίωρο στην τάξη δράσεις για την αποφυγή της βίας και του εκφοβισμού.
Αρχικά, έγινε αναφορά στο μήνυμα της ημέρας.
Στη συνέχεια, αφού συζητήσαμε, ζωγραφίσαμε ο καθένας κάτι που αντιπροσωπεύει την ψυχή μας. Κάτι, δηλαδή, εντελώς δικό μας με τη συνοδεία χαλαρωτικής μουσικής από ήχους της φύσης.



Όταν ολοκληρώσαμε τις ζωγραφιές μας, τις δείξαμε περήφανα στην ολομέλεια της τάξης! Ξεδιπλώσαμε το ταλέντο μας και την ψυχή μας!


Έπειτα, συζητήσαμε και καταγράψαμε πώς αντιλαμβανόμαστε τη φράση «ασκώ βία».

Ταυτόχρονα, οι μαθητές εξέφραζαν και τα συναισθήματα που καταλαμβάνουν κάποιον, όταν δέχεται μια βίαιη συμπεριφορά.
Κατόπιν, τους ζητήθηκε να ακολουθήσουν το παράδειγμα της δασκάλας τους και να τσαλακώσουν τη ζωγραφιά τους, το δημιούργημά τους. Ήταν κάτι εξαιρετικά δύσκολο, επίπονο και δυσάρεστο που δυσκολεύτηκαν πολύ να κάνουν. Άνοιξαν ξανά την τσαλακωμένη ζωγραφιά που ήταν γεμάτη ρωγμές.
Καταλήξαμε στη διαπίστωση πώς όπως στην τσαλακωμένη ζωγραφιά μας οι ρωγμές παραμένουν, έτσι και η ψυχή ενός ανθρώπου που δέχεται βία δεν μπορεί παρά να έχει σημάδια που δε σβήνουν.
Στο τέλος, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο για τον σχολικό εκφοβισμό με τίτλο «Ο Όλιβερ Μπάτον είναι φλούφλης». Συζητήσαμε σχετικά εκφράζοντας ελεύθερα τους προβληματισμούς και τις σκέψεις μας.

